Sverige!


Nu är vi äntligen hemma.
Säger bara; Borta bra, men hemma bäst!

Har haft en otrolig helg.
Kan knappt hitta ord på hur fint vi har haft det.
Men det har varit toppen.
Och Tivolis julmarknad är ju bara sååå fin!
Synd att kameran är så dålig och att batteriet dog..
Men fick lite bilder.
Lägger upp imorn eller nått.

Måste in o köpa sista klapparna innan onsdag.
Nån som vill med?

Fått världens finast klänning av Jimmi i förtidig julklapp!
Perfekt är den!
Och så köpte han såklart en till lillan med som hon ska få på julaftons morgon :)
Har jag bloggat om det?

Helt snurrig i huvudet.
Det är såååå drygt att resa med tåg o buss o taxi o allt.
Sen blir jag så fruktansvärt åksjuk med!

Nej jag ska bort med mitt löshår till Jesse nu.
Hon ska köpa det så beställer jag nytt till våren när mitt eget är lite längre :)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0