spader

Min blogg har fått spader ser jag..
hmm.

Jobbat idag.
Lillan är sjuk.
Dagmamman ringde så farmor fick hämta henne.
Spydde ner hela bilen o hela farmor.
Min prinsessa <3

Som sagt så har ja kommit in som reserv på socionom programmet nu till våren.
Får se hur det blir med den saken.

Nästa vecka <3

Ska bara på söndag för då är det lucia.

Va luciatåg på jobbet idag :)
Det är såå fint.

Funderar på att gå till kyrkan på söndag.
Borde ju vara någon lussegrejs där då?

Ska ju sätta upp gran (enligt tradition) på söndag.
Fan, måste hitta en gran!!

Har ÄL nu och är lite kinkig.
Så makalöst.
När det är ÄL så är jag kinkig.
Sen kommer veckan innan M och då är man helt störd.
Och sen när jag har M så är jag ett psykfall.. jag erkänner!
Tål INGENTING!!
Sen har jag ju M i 13dagar MINST alltid.. (Grattis till mig)
Så sen när M slutar så är det lagom till ÄL och då är man grinig igen..
Shit!! PALLA!!
Borde finnas några piller mot M.
Så man slipper.. ALLTID.
Finns ju piller mot allt annat, se till o skaffa fram nödvändiga piller istället!
Till oss PMS-monster..

Nej usch o tvi..

Hej då!!

Kommentarer
Postat av: ...

dom håller på att forska fram ett "anti pms piller" läste någonstans att de skulle finnas ute på marknaden om tio år..så du får stå ut ett tag till :P

2009-12-11 @ 11:22:00
Postat av: ...

men åh!!! Det är nog mer min omgivning som lär få stå ut ;)

2009-12-11 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0