Skolan



Har varit i skolan idag.
Hatar verkligen det.
Va inte alls som jag tänkt :(
Men det är bara att fortsätta kämpa på..

Mår inte så bra.
Helt kass i magen och mår skit illa.
Har knappt ens kunnat röka idag och jag tål inga dofter för då kräks jag!
Vill verkligen inte bli sjuk.
Har inte tid med det.

Löööv va här en sväng innan och mös.
Sen har det varit mansfritt :)

Lillan leker med Tintin så jag passar på att blogga lite nu i lugn och ro.

Gick upp samtidigt som <3 idag så jag är helt slut.
Absolut inte van att gå upp strax innan 06.00.
Blää!
Iskallt ute när jag va ute med hundarna.
Men det va riktigt mysigt :)
Helt tyst och mörkt.
Månen lös på det frusna gräset så att det glittrade som kristaller.
Det va mysigt!!
Så rofyllt..

Nej, vad är det på tv ikväll?
Får nog surfa in på tv.nu och kolla.
hmm..

Bonde söker fru och sen efterlyst.
Kan det bli bättre?

Nej, nu har jag bloggat klart.
Har en auktion ute på tradera så jag måste in o kolla den.

Kollade förresten mitt "bloggkonto" idag.
Det är nice att blogga och tjäna pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0