Sista dagen på 2oo9!


Ja nu är vi här.
På sista dagen på år 2oo9.
Dags för lite frågestund gällande året som gått..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel del faktiskt

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej :(

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Holland, Danmark

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Låter barnsligt.. Men jag vill fan till Hultsfred ;)

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget särskilt

Vad var din största framgång 2009?
Att börja högskolan

Största misstaget?
Att jag inte la mer tid på skolan

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inget allvarligt

Bästa köpet?
Min hund

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nja..

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Det är många, singel ladys, Hanna, En sista Dans, Ledig.. osv

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag. Beror på vilka år man jämför med.


Vad önskar du att du gjort mer?
Inget

Vad önskar du att du skulle gjort mindre av?
Ja du..

Hur tillbringade du julen?
Med familjen som betyder mest! Farmor, farfar, mamma, pappa, brorsorna, moster, Ernst, Laura, mormor, Sven, Ida-Lie och Jimmi

Hur många one night stands 2009?
Inga

Favoritprogram på TV?
Oj det vet jag inte. Mammas pojkar följde jag iaf :)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata o hata.. Finns dem jag tycker mindre om

Bästa boken du läste i år?
Kathy O´Beirne - Säg det inte till någon.. (självbiografi) NI MÅSTE LÄSA DEN!!!!

Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn

Något du önskade dig och fick?
Nej, tror jag inte

Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte jag önskade något särskilt

Årets bästa film?
Finns så många

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med familjen och sen utgång på helgen tror jag

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det säkert ;)

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Olika

Vilken kändis var du mest sugen på?
Tror inte jag va så sugen på någon. Men Wentwort Miller är en pudding :)

Vem saknade du?
Jessica Fritzon, enormt mycket.

De bästa nya människorna du träffade?
Oj.. Vet inte.

Vad ska du inte göra om 2009?
Jag ska inte vara så blödig. Ska stå på mig mer och inte acceptera att människor sårar.
"Shame on you if you fool me once, Shame on me if you fool me twice"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0