Ojdå


Vilket kaos det är i Köpenhamn nu!
Värsta demonstrationen.
Trodde inte det va så illa.
Dem stoppar ju till och med vissa från att komma in i landet :O
Såå.. verkligen passande helg at välja en weekend på.
Haha..
Men jag tror inte vi ser ut som några klimataktivister!

Nu är jag hemma efter en låång dag hos mamms o papps.
Har tvättat, käkat, målat naglarna och kollat på bonde söker fru.
Tror bara det kommer hålla mellan Thilde och hennes val av dejt.
Dem är ju såååååå söta och vilken kemi!

På söndag kommer moster o co från Holland.
Men vi ses nog inte förrän typ måndag eller så.
För jag vet inte hur pass sent vi kommer hem från köpenhamn.
Och man är nog rätt så sleden.
Jag brukar alltid sova så jävla dåligt första natten jag sover borta.
Men hoppas på en underbar helg med mycket avslappning, shopping, julmys och kärlek.

Nu är det simpson filmen.
Och jag älskar den!
Spiderpig, spiderpig.. hahahahaaaaaa

Ha det fint nu alla min läsare!
Tror nog att ni alla gillar mig ;)
Annars hade man inte följt bloggen.
Om mitt liv inte är det minsta intressant.
Men jag gillar er med :)
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0