Måste blogga!


Sitter på hotellet nu och kænner att jag måste blogg.
Blir så nedrans mycket på måndag annars!

Restan hit va kaos!
Alla tåg va sena..
Tåget vi hoppade på skulle gå direkt till Køpenhamn.
Men ikke.
Pga vædret fick vi byra tåg både i Lund och i Malmø.
Men vi kom fram iaf ;)

Igår blev det en snabb runda icity.
Hittade en julklapp bara :)
Sen blev att æta ute och sen mys på hotellet.
Køpte hem några øl o lite gott till rummer :)
Tror nog att mr J blev lite rund om føtterna, men det blev jag med.. hihi..

Imorse åt vi god frukostbuffé sen blev det shopping.
Jag ælskar NewYorker!!
En super affær med massa coola klæder i tre plan.
Køpte en kofta som e skit snygg.
Dessutom va det rea ;)
Har æven køpt klæ.nning till lillan som hon ska ha på julafton!
Sen hittade jag en mega fin klænnig till mig som jag fick av Jimmi <3
Så nu ær klædslen till julafton fixad.

Har som sagt nyss kommit till hotellet och innan det så åt vi på værldens godaste Grekiska resturang.
Såååå mycket fantastiskt god mat.
Buffé var det (inte billigt dock) men helt klart vært pengarna!
30 varmrætter att vælja mellan och massa sallader och røror i olika slag!!
MMMmmmmmmmm!!!

Nu blir det lite te på hotellrummet, en dusch o mys innnan vi drar till Tivoli :)


Hamnade førresten mitt i demonstrationen i går kvæll.
Folk høll stora tal, paradtåg øverallt, hellikoptrar, poliser, militær och hundar ØVERALLT..
Shit alltså!!

Nej nu ska jag upp till J på rummet igen.

Puss och hej från oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0