Klänning



Ida-Lie har fått en så underbart vacker klänning av farmor!
Som hon har stickat.
Den är fantastisk!

Idag blir det lugna pix.
Imorn blir det pizzan, TROR jag.
Är lite hängig fortfarande.

Idol är ju sååå spännande ikväll!!
3 ska bli 2..
Håller på Calle, men tyvärr tror jag att han åker ut idag :/

Vi väntar på att lillans tänder där uppe ska bli lösa.
Eller HON väntar på det.
Tappade ju dem 2 där nere för ett tag sen.

Fan min bil är paj..
Så nu har jag ingen bil förrän den är lagad.
Känner sig helt låst.

Vet inte vad jag ska hitta på med lillan innan hon ska till sin pappa idag.
Måste ju göra nått.
Men drygt att inte kunna köra, så man är ju ganska begränsad.

HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0