Jacquline





Idag har man fåt sova ut för en viss person gick upp med lillan, fixade hundarna o annat :)
Så vid tio i tio blev jag väckt.
Eller jag va vaken, men pallade inte gå upp.

Har fått diskat idag med :)
Sköönt att slippa allt själv för en gångs skull.

Åsa vill att vi ska åka skridskor idag.
Men jag vet inte..
Lillan har ju inga skridskor och jag hittar ingen som har!!
Förra årets är för små..
Och mina behöver slipas om.
Det gör dem i ishallen, men tänk om den gubben inta är där.

Vill göra ngt idag iaf.
Men vad?

Lillan är mycket bättre och vill inte sitta inne.
Har varit sängliggandes sen i onsdags.
Men med pencilin och alvedon löser man allt :)

Igår va det mega mys!
Lussebak, idol, gott att äta..
Rubbet.

Idag blir det med mys.
"lillbrorsan" kommer hit ikväll och umgås.
Ska klippa honom med tänkte jag.
Mamma säger att det ser ut som att han har en stor pälsmössa på sig nu ;)

Hjärtat o lillan leker mamma, pappa, barn - eller dagmamma o barn.
Det är alltid samma lek.
Man ska va dagmamma o hon kommer med sin kallender och skriver upp grejor och lämnar barnen. Sen ringer hon till en och frågar om barnen kan hämtas lite tidigare.. Sen håller det typ på så.
Skit kul.. hahahaha.. Men nu är Jimmi dagmamma ;) så jag bloggar lite..

Nej, nu ska vi ut med hundarna. Får avbryta deras lek!

Bjuder på en spegel-blixt-bild på "lillbrorsan"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0