Isbit!!!




Jag ser dt snöar, jag sr det snöar, det var väl roligt? Hurra!!
Hoppas det blir mycket så man kan åka pulka!!
Förra året åkte jag o Ajd pluka mitt i natten o då bröt hon sin tå!!
PANG!! Rakt in i en lyktstolpe for vi..
Men fan va kul det va!!
HAHAHAHAHAHA..


Varit på juluppvistning i stallet i Knislinge nu.
FAN va kallt!!
Mina fötter är isbitar.

Ska ta ett bad nu.

Lillan följde med mamma hem o skulle äta soppa och J. är hos en poolare så jag är helt själv :)
Är ganska skönt med tystnaden faktiskt!

Längtar så in i bomben tills på fredag!!
Fan va kul vi ska ha!!
Och mys mys mys!!

Nej, over and out!!

Kommentarer
Postat av: ajd

FOTEN! det va foten jag nästan bröt du. men stans så kul! har nog inte skrattat så mycket på länge...barbacken i osby säger jag bara!

2009-12-14 @ 16:04:38
URL: http://metrobloggen.se/ajd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0