Heeej


Är sleden som en mört idag.
Vet inte varför.
Kanske för att man sovit lite dåligt.
Hjärtat va ju hos några kompisar och kom inte hem förrän sent.
Kan vara därför ;)

Idag blir det att röja lite här o sen kommer ju Laura så det blir mys.

Måste packa upp alla julklappar som jag inte gjort än.
Det är ju så mycket!
Ah..

Natha o Jorma kommer nog hit på en kopp kaffe sen.
Får se.

Nyår?
Nix, inget planerat än iaf.
MEn det lutar nog år fest tror jag.

Jag tror att min dotter är traggigast av alla i hela världen.
Mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma!!!
My Gosh..
Man längtar tills dem börjar prata, nu önskar man bara en tyst stund ibland ;)

Hej Svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0