Godmorgon


Hej hej alla glada!
Fick massa fint i går.
Jag och ida-lie var dem som satt kvar med massa julklappar efter att alla hade öppnat :)
Vi gör ju så i vår familj att tomten kommer (tack svärfar!) tdelar ut en varsin julklapp,
sen delar vi ut resten, sen när alla paket är utdelade efter typ 2 timmar så öppnar vi dem.
En och en. Vi sitter i rummet och öppnar i turordning. Läser vem paketet är ifrån, öppnar och håller upp så alla får se. Sen är det nästas tur. Men Ida-Lie fick öppna 2 åt gången för hon hade så många :)
Jag tycker det är bra när man gör så.
Det är mysigt och roligt att se vad alla får och det blir inte bara att alla sliter upp sina klappar, papper överallt och ingen vet vad dem fått från vem.
Visst, det tar några timmar, men vem stressar på julafton?
Så den traditionen ska jag hålla hårt i :D

J. hade tydligen med varit snäll för han fick en hel del klappar han oxå :)

Jag fick jätte mycket fint..
Jacka, festjacka som va kort o skit fin, jätte förstoring på Ida-Lie (sjukt bra bild på henne när hon va i Holland), Dvd, lakan, likör, skinnhandskar, strumpor, rosa cigg, hårfön, biobiljetter, och massa massa mer.
Så jag är sjukt nöjd.

Och lillan blev jätte glad för alla sina klappar.
Haha.. hon hade önskat sig en BH.. För det har Laura.
Så hon fick en liten BH i 65AA.
Hahaha.. Hon får såklart bara ha den här hemma när hon leker eller nått.
Men hon hann inte mer än vakna förrän BH:n skulle på.
Unge! <3

Idag har jag inte bestämt mig än om jag ska ut eller inte.
Och jag vet inte om jag vill till stan eller granada.
Och jag vet inte.. nej jag vet ingenting än.

Nej nu ska jag kolla på mysteriet på greveholm (som Ida-Lie fick igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0