Förväntansfull


Ja det är jag inför seansen!

Måste städao handla o allt idag innan seansen är..

J messade att dem har fått en stor julkorg med mat från jobbet idag.
Så när ha kommer hem så är min kyl fylld av smarrigheter ;)

Ska bort till malins affär sen o träffa mamma.
Hon jobbar idag..

Två år går så otroligt fort.
Minns när vi fick det där samtalet.
Allt kändes så konstigt, helt overkligt.
Ville inte tro det..
Och hur ont det gjorde i mig när jag skulle ringa Emmy o berätta
att han hade gått bort..
Hur jag velade fram och tillbaka.
Hur lämnar man ett sånt besked?
Dem stod ju varandra väldigt nära känslomässigt..
Usch..
Tankarna är hos familjen idag.
Älskad och Saknad.
Kristoffer Göransson <3


Nu måste jag ut med hundarna.
Sen till vårdcentralen för mina prover va inte bra sist.
Och sen till Malins affär.
Sen till affären.
Sen hem o städa.
Hämta lillan.
You name  it..

Tänder ett ljus för alla nära och kära, vänner som familj..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0