Flytt i sikte?


Letar efter annat boende.
Har ringt en för en stund sedan och ska antagligen kolla i veckan.

Har varit hos Åse o fixat hennes hår idag.
Sen va jag hos Sanna och traggade.
Mest skit, som vanligt ;)

Sen hem o städa, lägga in ny matta i tv rummet, diska och fixa kvällsmat.

Börjar bli riktigt mysigt här hemma nu.
Börjar få in min afrikanska stil i tvrummet och det är myyys.

Heart kom nyss och nu blir det slapp framför tvn innan sängen kallar.

Tänk att det snart är jul.
Alltså jul!
Tiden går så sjukt fort..
Känns som att det nyss va jul.
Men nu har ett år till gått.
Och tänk vad mycket som hänt på ett år..
Både bra och dåliga saker.
Nästa år börjar Ida-Lie skolan och snart är hon stor!
Vart tar tiden vägen??

Har inte varit ute med Sanna på ett tag och vi siktar in oss på juldan.
På nyår är jag barnledig, men vi har bestämt att äta gott och bara ha det mysigt då.
Kanske bjuda hit någon, spela något spel, smälla raketer o ta det lugnt.
Fest är inte lika kul längre.. OJ!! Börjar jag bli vuxen?
Nej usch för det..
Har bestämt att aldrig bli vuxen o tråkig..

Har kanske hittat fodervärd åt Diva med : )

Ta vara på varje sekund för du återupplever aldrig just den sekunden igen.
Och det ska jag göra nu.
Sätta mig i soffan med mina två älsklingar och ta vara på tiden vi har tillsammans.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0