En mindre


Japp det är vi nu.
Diva har flyttat till Vallåkra.
Jätte trevlig familj på en stor gård.
Hon kommer få det toppen där med sin lekkamrat bettan :)

Men faan va drygt o köra dit.
Typ 12 mil hem till dem.
Så vi har kört typ 24 mil.
Hatar att köra en massa.

Har så sjukt ont i min hals så jag kan knappt svälja mitt eget saliv.
Äta? Nej det är inte ens att fundera på.
Kan man knappt gapa stort.
Fick honung av farmor så jag ska försöka dricka massa honungsvatten sen.
Fan o va sjuk till nyår :/
Vill inte!
Låt mig bli frisk.
Va på vårdcentralen innan, men det va inte halsfluss.
Hade nästan hoppats på att det var det.
För då hade man iaf fått pencillin och mått bättre om ett par dagar.
Nu får man vänta  till det läker ut av sig själv.
Har knappt sovit en blund i natt..

Imorn ska vi spela bingolotto :)
Tänkte att jag skulle vinna en stuga vid havet.
Det hade inte varit helt fel!

Nej, nu blir det mys med Lillan.

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0