Drömmar


Godmorgon!
Själv är det ingen god morgon.
Är svin trött o ville bara ligga kvar i sängen!
Vaknade av att Ida-Lie skrek "jag har kissat klart och bajsart klaaart"
Jippi, kände verkligen för det.. not

Drömde om E och inatt.
Att vi träffades o pratade och allt blev bra.
Umgicks som innan, barnen lekte osv.
T va så stor och vi busade i nån trädgård och åt prinsesstårta.
Nej det va en skum dröm.
Men sen när man vaknar så saknar man lite.
För att drömmen liksom va så bra och man träffade personer som man inte sett på länge..
Kändes skumt sen när jag vaknade..
hehe..

Idag ska jag beställa löshår till Malin.
Sen klockan 13.00 är det begravning för M som jag va assistent åt.

Nej, måste ut med hundarna, fixa frukost och annat mög nu..

Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0