Carolina Gynning



Så tradigt med sjuka barn.
Är så synd om henne.
Hon har så ont i pannan och halsen och lederna.
När hon vaknade så sa hon att hon hade ont i varenda tand..
Febern är hög trotts alvedon :/

Har bestämt mig för att göra av med en eller båda hundar.
Det hinns inte.
Det gör ont i hela mig!
MEn dem ska ut på foder.
Så man kan hålla kontakten och i framtiden, ta en kull på Diva
och kanske behålla en valp av dem då.
Förhoppningsvis har man hus o trädgård då.
För ska jag flytta till mindre lägenhet så går det inte med båda.

Kan inte bestämma om jag ska sätta ut Diva och behålla Roffe eller tvärtom?
Elle båda?
FAN FAN FAN!!
Det suger.
Älskar mina hundar, men kan inte ha dem här när jag börjar heltid osv.
Hade det varit ändrade familjeförhållande så hade dem kunnat va kvar.
Men det går inte nu..
Eller sen till våren när jag pluggar 100%

Har en del att tänka på..

Älskar förresten Carolina Gynnings tavlor.
Ni som inte sett borde ta en titt :)
Hon har talang!

Bleeding Barbie




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vill ha Roffie-Roff!



PAX!

2009-12-10 @ 20:13:24
URL: http://utifran.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du kan ta Divi-Div!!

2009-12-10 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0