Brittany murphy


Ja det är sjukt svårt att förstå!
En otroligt bra skådespelare!!
Hade hoppats på fler bra filmer med henne.
Har varit en av mina favoriter i många år.
Så tråkigt :/
Stackars hennes familj, nu innan jul o allt.
Men det kostar att missbruka..
Antingen slutar man eller så dör man.
Thats it.



Idag har jag kollar på lägneheten.
Men nej tack.
Skit dålig planlösning, man gick typ bara runt igenom allt..
Sen fick man inte ha hundar.
Så jag stannar här ett tag till :)

Sen blev det shoppig.
Jävlar vad folk!
Helt sjukt.
Besiktigade bilen, och den gick fan igenom.
Helt sjukt!
Trodde aldrig det!!
Men nice iaf!
Kan nog få en del för den sen.
För den e skit fin och inte såå jätte gammal och sen är det ju SAAB.
Och nu när dem lagt ner så får man nog mer :)
Men ska inte sälja den nu ändå.
Men sen.

Åter till shoppingen.
Gick loss på nästan 2000 spänn.
Och förra månaden typ samma summa.
Så nu har jag köpt julklappar för över 4000kr.
Det är mongo.
Men i början av januari kommer det rassla till i kassan och det gillas.
Men! Det finns alltid hål att fylla.

Kom hem från stan typ klockan 21.00.
Sååå kallt!!
Mätaren stod på -20 grader i stan.
Och DET är kallt.
Ovanligt kallt för skåne iaf..

Så jag o Jim o Sanna ha sprungit i typ alla affärer.
Tror vi varit på H&M typ 5ggr.. haha!

Förresten, dem har hittat en ny planet.
Men vatten på :)
Den är 190 grader varm och lite större än jorden.
Vet inte än om det finns något liv på den.
Och dem vet inte om kokpunkten är vid 100 grader eller inte där.
Skumt att det bara "dyker upp" en planet.
Så kanske är vi itne själva!

Nej.
Nu ska jag ut med hundarna.
Sen blir det risalámalta och saftsås.
Fan vad jag nyser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0