Bajs



Tankarna finns hos Sanna nu!
Det kommer gå bra, hoppas det <3

Fick hem två filmer som jag beställt till lillan i julklapp idag :)
Väntar på en massa mer från tradera som jag köpt.
Tradera is the shit.

På lucia ska vi sätta upp granen, baka lussekatter och mysa.
Sätter alltid upp granen på lucia.
Det är min egen tradition som jag bestämde när jag flyttade hemifrån för 6 år sedan.
Så den får jag hålla fast vid.
Lillan är med mig denna julen och det är super mys!

Har panik över julklapparna!
Har en del kvar att köpa.
De svåraste..
Till farfar, pappa, Jens, Ernst, Farmor och Laura.
Vet inte vad jag ska köpa.
Är helt noll i huvudet.
Får iallafall ta det på nästa lön.
Som för övrigt kommer den 23:e!
Snacka om panik!!!

Kan ju se om man hittar något när vi är i Köpenhamn.
Ena dagen ska vi ju på julmarknaden på Tivoli och andra dagen ska vi shoppa och strosa runt i staden.
Längtar så in i bomben.
Ska bli sååå skönt att komma iväg lite.
Det var en toppen present, TACK hjärtat!

Väntar på att gullet ska komma hit, sen ska vi laga mat ihop.
Tänkte göra flygande jakob men jag har ingen kyckling och jag pallar inte ner till affären.
Så det blir spaghetti och köttfärssås idag!

Riktig slappedag idag.
Går i joggingbyxor och bara är.
Har diskat lite och så.

Ska in på tradera och kolla lite till nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0