Autograf


Den 21:e spelar Calle och Erik i stan och jag har lovat lillan att jag, hon o mamma ska dit.
Ida-Lie vill ha Calles namn på ett papper och hon har varit ett troget fan sen dag ett.
(Eller iaf sen Tove åkte ut)  ;)
Calle o Tove har legat på delad första plats.
Hon har även tänkt att rita en teckning åt honom.
Men jag vet inte om jag vågar försöka få fatt i honom och be om en autograf och ge en teckning.
Tänk så blir jag skickad till piva för att vara ett galet fan eller nått.
Hahaa..
Men jag får försöka fixa detta till prinsessan.
Om inget annat så är mamma en kändis-magnet och lyckas snacka med alla kändisar och hamna på efterfest och än det ena än det andra..
Hur lyckas hon?!

Kollar på Solstorm nu, har sett den innan och den känns lite som en dålig knutby-film.
Dock helt ok, men ja..
Är nyheter nu så jag passar på att blogga innan jag/vi ska sova.

Imorn ska jag leka med Sanna.
Har inte setts på ett tag och det blir liksom att man saknar.
Hon är trotts allt min själsfrende på vänskapsnivå.
Och det är tomt utan sin andra helft för länge.

Nej nu ska en viss person sova så jag får akta mig från sängen..
Jag tror jag sitter uppe o kollar filmen en stund till.

Hoppas alla har haft en trevlig lucia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0