Ångest..




Helt kluven i mitt beslut om hundarna.
Who stay and who go?
FAN!!

Mammas pojkar va ju slut idag.
Och jag blir sur!
Bobby?!
Vad fan tänker du med?
Palla leva med en jävla övesittar brud!
Jag höll på Jane o trodde det skulle bli dem..
Men han kommer ångra sig..
Sen läste jag tidningen nu o hon verkar ju störd.
Började dejta andra direkt i Sverige igen.
Hahahaha... PUCKOBRUD!!

Och christian?
Jag gillade Martina.
Ger han o hans val två MAX 2 år.
Sen vill hon festa o ha sig igen.
Hon är trotts allt bara 19 år..

Trodde aldrig att svenne-banan.tim skulle välja moa.
Men men..

Hjärtat sover, lillan sover, hundarna sover o katten sover.
Tror jag kryper ner o sover jag med nu.
Upp tidigt imorn.
blä blä blä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0