alvedon




Helt sjukt vilken energi barn får av alvedon!!
10 min efter att ida.lie fått en supp så var hon i full gång.
Fick säga till henne att varva ner för hon är fortfarande sjuk.

Nu har jag nattat henne.
Tror jag får smyga in innan jag lägger mig o ge henne en till.
Hon hatar det!
Så får försöka göra det när hon sover.

Har precis tänt lite ljus och gjort mysigt.
Snart ska hallon/björnbärs pajen in i ugnen.
Ska först ta ett bad och varva ner.

Tydligen så går det ett hemskt rykte.
Och tydligen figurerar det något fruktansvärt.
Och när jag får reda på vem som gjort detta..
Jag finner inga ord!!
Vad förnedrande..
Men du kan ju räkna med att det blir konsekvenser när jag får veta vem du är.

Bonde söker fru, sen efterlyst.
Vilken kväll :)




Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad för rykte? Berätta, berätta! :D

2009-12-09 @ 21:31:47
URL: http://utifran.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet.. börjar på F.. pratade ju om det idag väl?

2009-12-09 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0