Ajajajaj!!


Har så sjukt ont i halsen :(
Kan knappt svälja och det gör ont bara jag gapar!
Har säkert fått halsfluss..
Lillan hade ju det för någon vecka sen och nu har troligtvis jag med fått det.
Måste upp tidigt imorn och ringa vårdcentralen för jag står inte ut.
Gör ont långt ut i örat :´(
Snyft.. Snyft..
Helt svullen o får fan knappt luft ens!!!

Har iaf varit i stan idag.
Med Natha o Anders.
Jimmi o Jorma fick va hemma o böga sig framför datorn.
Hittade en tröja till Jimmi i den nya skateaffären.
Alltså skum affär.. Har typ bara 40 plagg allt som allt.
Sen några skateboards och några hjul och sånt..
Pytteliten!!
Men jag hittade en iaf.

Sen köpte jag ett par pumps på skopunkten.
Låg 100tals skor som såldes på rea i 3 stora boxar.
Lätt o hitta två likadana då!?
NEJ!!
Stod o letade efter vänsterskon hur länge som hellst.
Kom till och med fram andra som hjälpte till att leta.
Såg nog helt galna ut där vi stod på huvudet ner i skoboxe och slet runt bland skorna ;)
Men sen hittade ne tjej den till mig till slut.
TACK!

Skulle egentligen sett Avatar på bio idag.
Men det fanns inga biljetter kvar.
Och jag är helt slut.
Har så sjukt ont med så jag hade inte pallat sitta där i 3 h.
Får bli en annan dag.

Skulle komma in värsta snöovädret i natt o imorn.
Mindre kul när vi ska köra till Hgb med Diva.

Nej usch..
Nu ska jag sluta klaga.
J har tvättat idag så jag ska renbädda sängen och lägga mig nu.
Helt sleden..
Stackars mig :(
hihi..

Bjuder på en halsflussbild.
Skabbigt!
(Och nej det är inte jag)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0