<3


Seansen var riktigt riktigt bra och jag rekomenderar mediumet varmt!
Nästa jag varit med om hittills..

"Träffade" rätt på typ allt.
Mormor fick kotakt med sin pappa.
Emelie med sin mormor.
Emelie hade ett halsband med en klocka på sig.
Mediumet gick fram till Emelie och sa "Jag har din mormor här, hon pekar på klockan och säger att hon är glad att du bär den med dig. Hon älskar dig och finns med dig och din familj."
Sanna fick kontakt med sin farfar.

Sen fick man ju ha en personlig grej som tillhört någon eller ett foto.
Hade ett foto på fritte o ett på get.

I slutet så va det min tur.
Gav henne fotot på fritte (som hon såklart inte fick se, utan bara ha i handen).
Satte sig ner direkt..
Hon blev helt varm, svettig, fick ångest, svårt att andas och helt yr.
Började yra som om hon va påverkad av något.
Fick fram droger... att hon gick bort hastigt.. HON! mycket svart.. lidande.. ångest..
Hon la fotot på bordet och sa "förlåt men jag klarar inte detta"
Hon fick alla frittes känslor i sin kropp.
Hela hennes energi..
Hon la som sagt kortet på bordet och gick in på toa och spydde..

Hur kunde hon veta detta?
Hur visste hon att det va jessica på det kortet?
Jag grät.. Alla grät..

När hon kom ut från toa så sa hon "jag klarar inte ta fler kontakter för jag mår riktigt riktigt dåligt".
Sen avslutade vi kvällen med meditation..

Det var mycket känslor ikväll och mycket tårar.
Mycket mer personlig när man va i hem miljö och bara några st.
Har haft en fin kväll.

Hon lovade att ta mitt andra foto (på Get) näsa gång vi ses, gratis.

Berättade lite om att Jessica hade haft svårt att acceptera sin död och hon hade varit vilsen länge.
Hon hade hittat ljuset för någon månad sen och hon kommer att hälsa på när hon har läkt.
Men att hon har det MYCKET bättre nu och hennes lidande är över.

Känns skit att Jessica inte klarat gå över.
Har fortfarande ont i magen.
Men jag får lugna mig med att hon har det bra nu..
Äntligen har hon ro.

Nej, nu ska jag och hjärtat krypa ner.
Varit en känslomässigt krävande kväll.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0