i cross my heart and hope to die..


Blivit antagen som reserv till socionomprogramet nu till våren.
Får väl se om det blir så eller inte.
Hellst vill jag ju bli behandlingspedagog.
Men som socionom är det mer utbrett och man kan ju faktiskt jobba på behandlingshem osv.
Får se, är ju som sagt bara reserv än så länge.

Ska jobba idag.
Vill inte.. men jag behöver pengarna.

Måste hitta en mindre lägenhet med.
En fyra är för stort för bara mig och lillan.
Och för dyrt med bara en inkomst.
Bryr mig inte om jag så ska sätta mig i en tvåa.
Huvudsaken är att lillan har eget rum, sen kan jag sova i badkaret om det skulle va så!

Huset?
Nej jag vet inte.
Inte fått det värderat än.
Tar sån jävla tid..

Vet ingenting och fattar ingenting.


På lördag ska förhoppningsvis Ollie, Åsa o JEppe komma hit o hålla mig sällskap.
Mys till robinson blir det då :)

Nu ska jag dö en stund innan jobbet kallar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0