Villa meduza

Va på hlm festivalen med mamma, mormor, åsa, linda mf igår.
Trevligt som tusan =)

Mamma sitter och snackar med någonm och han bara wow jag får se!
Jag bara eh? jag? vadå?

Han skulle se mina tatueringar och han tyckte det va ren och skär konst..
Satt och snackade ett tag om hans film just nu. Om hans projekt, filmteam mm.

Efter en stund kom vi fram till att det var Henrik Glans från Villa meduza.
Han höll på med någon film just nu som kallades skåneresan.
Ville hem till mamma o filma maggan.. haha..
Men han va trevlig som fan, inte så där översittare och skum som bigbrother stjärnor och sånna andra "stjärnor" brukar vara.


jaja.. nu ska jag klippa några barn.

Bloggar mer sen



Henrik Glans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0