värmande ord

Läste Åsas blogg

Jacqe. Min älskade vän som jag verkligen kan prata med allt om och som ALLTID står vid min sida. Du försöker alltid få det att kännas bättre. Hoppas verkligen att du blir riktigt lycklig nån gång, det förtjänar du efter allt du varit med om.

Tack det värmer.


Ja vad finns mer o säg?
Orkar inte med folk idag bara.
Så sorry om jag inte svarar när ni ringer.


Kanske känns det bättre imorn..
Kanske blir det aldrig bättre..
Jag vet inte.


Önskar att jag var liten igen, så jag kunde krypa upp i mammas famn, så att hon kan göra allt bra igen.


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag finns alltid här med famnen öppen,men du är vuxen o gör dina egna val.KRAM PÅ DIG MAMMA

2009-08-18 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0