spya

Vill bara kräka på allt och alla.
Sen vill jag lägga mig ner och sova, och vakna när det inte gör ont mer!
Gahhh!!!!!


Så mysigt ikväll.
Jag o lillan va ute och hon övade på att cyckla utan stöd.
Skit duktig va hon!Jag är fan en dålig mamma som inte lärt min doter cyckla än!!
Stavas det så..? Hjälp jag har fått hjärnsläpp!! cyckla, cykla, syckel?? Ser ju skumt ut hur man än skriver det.
Jag tror jag är trött!!

Hur som hellst så gick det bra och vi har haft myskväll ikväll.
Sen vet jag inte om jag är gammalmodig, men jag tycker att det är en fars ansvar att lära dottern/sonen att cyckla.

Ska slänga mig i soffan nu med Jimmi.
Får väl typ Carpe Diem
.....eller ännu bättre - Fånga stunden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0