Saturday

Igår blev det helgeå rock med memme o calle.
men fan va det sög!
svin kallt, dåligt ljud och skit mycket småglin!
Nej usch, jag åkte hem redan 22.30.

Idag har jag varit på loppis i Vinslöv (ja jag vet att jag är en riktig loppa men det är sååå kul)¨
Älskar att gå runt bland gamla grejor och fynda =D
Köpte en skit fin sänggavel.
Det blev skit bra, helt perfekt!

Jag är sååå sugen på att köpa hus.
Har varit det så länge nu..
Är inne o smygkikar lite då och då på bovision o blocket :)

imorn börjar allvaret igen.
Då är det dax för högskolan.
Tänkl, det låter så sofistikerat - Högskolan.
Att jag tagit mig enda dit =)

Nej, om man ska ut med hunden o sen leta upp kläder o så till imorn.

Undra just när Ida-Lie ska få sitt syskon, va ju uträknat till i fredags.
Hon var så spänd nu när hon skulle till sin pappa.
Hon vill verkligen ha en lilla syster.
Så jag håller tummarna att det hinner komma en innan hon åker hem.
Annars får vi väl åka och hälsa på Packe o Linda så hon får träffa bebisen.
Är ju ett tag till nästa gång hon ska dit igen sen.

Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0