Så dumt!

Ja den boken är verkligen bra!

Idag har jag lämnat lillan hos dagmamman för första gången på jätte länge.
Hon tyckte det va så skoj.
Hon skulle ha sina nya kläder på sig, sin nya jacka och sina nya skor.
"mamma, tror du dem andra barnen tycker att jag är tuff nu?" - sötunge =D

Sen har jag varit en snabb sväng hos Katja och sen på Vårdcentralen och sen på fiket o sen i blomsteraffären.
Sen blev det mys med frukost o tv i sängen med Jimmi. <3
Känns ok. Tror det kan bli Fantastiskt, båda två <3


Ska snart köra till skolan och fixa med intygen o det.
Sen börjar jag fan högskolan på måndag!

Blir inte att dra till helgeårock i helgen.
Kostar ganska mycket.
Får räknba typ 1000 spänn.
Och sen är Jimmi kass i bröstet med för att tre muskler har släppt.
Blir att kolla på bio istället - sommaren med Göran.

Sen är det ju snart marknad, Bodagarna osv.

Nej, nu ska jag inte slänga bort hela dagen framför datorn.
Ha det bra



Kommentarer
Postat av: Martina Ohlsson

Sommaren med Göran är inte värd att se på bio, var inte alls så bra som jag trodde, skrattade till någon gång bara :P Klart det blir Helgeåfestivaaaaalen! :) så dyrt behöver det ju inte vara! Kom igeeeen, alla kommer komma dit!

2009-08-27 @ 13:30:13
URL: http://wanadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0