Ny dag - nya tag

Igår kväll kom min älskade dotter hem.
Som jag har LÄNGTAT!

Vi lagade tacos ihop och göttade oss i soffan :)
Sen badade lillan och jag klippte hennes toppar.
Det behövdes VERKLIGEN!

Va så mysigt att bara krypa ner hos lillan och läsa en godnattsaga för henne.
Hennes favorit - Go´natt min skatt

Ska anmäla henne till himlakul nu som börjar nästa vecka.
Typ som kyrkansbarntimme, fast för 5 åringar bara.
Tror hon kommer tycka det är skoj =)

Idag ska jag tömma hela gästrummet så vi kan möblera där.
Ska hyra släp och köra till tippen.
Sen hem till Åse och hämta två goffiga skinnfåtöljer som hon inte ville ha mer.

Tror jag ska besöka klubbkompis med snart.
Har ju fått hem såååå mycket fina soffor, soffbord, sängar, köksbord, matrumsbord.. ja MASSA exklusiva grejor ifrån bla Kina.
Hittade ju ett soffbord som jag SKA ha.
Så jävla coolt och praktiskt med typ inbyggda extra sittplatser för fyra personer..

Nej, får väl börja sortera här hemma nu innan  mamma kommer med släpet.
Hoppas Åsa kommer snart med, lovade att hjälpa mig =)
Men hon sover nog för hon e värsta sömntutan!

Nu vill jag förresten ha lite riktig värme så man kan steka på stranden innan skolan börjar.
Sen kan det gott bli höst.
En fin höst, så som man ser på film :)


Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0