Misslyckad

Igår blev total katastrof!
Skulle ju på bio.
Ja visst!
Vi gjorde oss fina o allt o körde iväg.
Vad händer?
BENSINSTOPP mitt ute i ödemarken efter laxbro.
Jag trodde Jimmi hade tankat o han trodde att jag hade tankat..

Så där stod vi och ringde runt till alla möjliga för att få hjälp så vi kunde hinna till bion.
Men inga va hemma :(
Tillslut fick vi tag i mina kära kusin Dogge som ställde upp med att köra och hjälpa oss.
Så det fick han en slant för :)

Men vi hann ju inte till bion!!!
Blev tre filmer på vidiomix, chips, läsk och mc donalds på vägen hem.
Men när vi kom hem va vi så trötta så vi pallade varken film eller mys.

Total misslyckad kväll..
Men det är väl sånt man skrattar åt i framtiden..?

Kommentarer
Postat av: sanna

jadå. adda mig på msn.. [email protected]

2009-08-29 @ 15:50:13
URL: http://muffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0