Hugge

Så, på min fars begäran har jag kollat upp hur många som har Hugge som tilltalsnamn och enligt statistiaka centralbyrån så är det 1 person i Sverige som har det =)

Är lagom bakis idag.
Har kommit på att det är meningslöst att dricka.
Visst är det skoj - några timmar.
Sen mår man dåligt och är sjukt dålig dagen efter.
Är det värt det?
NEJ!

Så nu pallar jag inte med allt festande mer, det ger ingenting.
En bio med älsk eller en fisketur ger mycket mer.

Så nu blir det bara att dricka lite vid festliga tillställningar som konserter och andra evangemang.
Så det så!

Ska nog dra och bada med älsklingen ikväll om vi orkar.
Sitter o slappar hos Åsa nu och jag är såååå seg!!

Måste komma på vad vi ska äta med idag.. hmm..
Mamma..??  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0