Hängbro jävel!

Gick o la mig i sängen efter middagen idag med Jimmi.
Så trött jag var!

Sov till typ sex!
Så hur ska jag kunna somna nu??!!

Är iallafall ledig imorn o då ska jag o lillan hem till Gordon o Jessica =)
Jag o Jessica ska hyra film o käka något gott.
Får bli en barnvänlig film i och med att Ida-Lie är med.
Ska bli kul att se deras hus =)

Nej, Jimmi sover redan så jag får väl krypa ner.
Har hittat jätte fina linne/tröjor på gina tricot som jag MÅSTE ha!
La allt i varukorgen o skulle betala.
Suttit en timme o kollat ur grejor.
Vad händer då?
Jo betalningen fungerar inte!
Jävla skit sida!!

Vill ha ett nintendo wii med.
Har mailat på ett som de bara skulle ha 2000kr för med två spel.
Hoppas hoppas det är kvar.
Ska pruta ner det till 1500 ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Kan du inte visa vilka tröjor och linnen du tycker om? :)

2009-09-01 @ 08:05:43
URL: http://wanadin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0