Bio

Jaha..
Skulle sett sommaren med Göran nu klockan 19.00
men missade tiden för Jimmi spelade en "super viktig" pokerturnering.
Men det gör inte så mycket.
Vi tar filmen klockan 21.15 istället =)
Huvudsaken det blir bio, och han blev ju faktiskt några kronor rikare.
Synd att han inte vann den för då hade det blivit 15.000kr plus i plånboken för Mr. Jeppsson.

Imorn är det Helgeå rock och jag velar fram och tillbaka om jag ska dit eller inte.
Jimmi tycker att jag ska det för jag har mest deppat nu i två veckor, men jag vet inte.

Jag o min plutt har det förvånansvärt bra nu.
Massa mys hela tiden <3
Kanske är det faktiskt så att efter regn kommer solsken..?
Vi får se, än så länge duggar det ju lite.

Ja nej, om jag ska göra mig i ordning nu.

Ha de bra

Undra hur många som läser min blogg egentligen..?
Skulle vilja ha en sån besöksräknare.
Men vet inte hur man fixar dit en sån.. =/
Nån som vet?




Kommentarer
Postat av: sanna

japp jag vet hur man gör :)

2009-08-28 @ 21:35:38
URL: http://muffs.blogg.se/
Postat av: mamma

jo jag mår bra:( om du undrar????

2009-08-28 @ 21:42:09
Postat av: Åsa

Jag läser den iaf :)

2009-08-28 @ 21:43:12
URL: http://utifran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0