A better man


Va ut igår med Sanna, Åsa, Angelica, Abbygail, Emmy, Lollo.
Det va trevligt men jag hade inte så värst kul.
Drack typ inget och var faktiskt inte ens på humör för att sticka ut..



Kanske blir det så att man får stanna vid att bara drömma..
För ibland känns det som att man drömmer, att det man önskar aldrig slår in..
Men om man sluter ögonen riktigt hårt, så får man en snabb blick av det där perfekta..
Det som man drömmer om varje dag..
Ibland blundar jag och ser tillbaka på allt det vackra, det som bara existerar i mitt minne..
Då ler jag för mig själv en stund, innan jag öppnar ögonen igen och återvänder till den bistra verkligheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0