20 år och 1 dag

Idag har mamma o pappa varit gifta i 20 år och 1 dag =)
Vi firade dem igår med tre rätters middag ute och foto i tidningen.
Jag o Jens e fan bäst ändå.. visst?

Va hos Åsa en stund sen.

Legat o rullat runt i sängen o haft mardrömmar hela natten =/

Får se hur det blir imorn med utgång och så.. känner mig inte alls taggad.
Vill bara dra täcket över huvudet o dö..

Jimmi tjatar på mig att jag ska ut för han har gärna en lugn kväll själv, men jag vet inte ändå..

Idag ska jag dit där och Åsa följer med mig. TACK!
Bestämde mig igår att om det är så, så är det så.. och då står jag för det och får leva utifrån det!


Ida-Lies kalas gick bra.
Kom massor med folk hit med presenter!

Kaga
Klas
Mamma
Pappa
Jens
Farmor
Farfar
Mormor
Sven
Åsa
Sanna
Åse
Donald
Annika
Johan
Nicke
Andreas
.......................... snacka om fullt i lägenheten!

Hon fick pengar av klas o kaga,
sminkbord och resa till holland av oss,
pengar till resan av mormor o sven,
cyckel och kläder och fingerfärg, mini cola mm. av mamma o pappa,
cyckelkorg av Jens,
Rosa mini kylskåp av Åse,
Godis av Åsa,
Film av Sanna,
symaskin av Farmor o Farfar,
klänning och tyger till symaskinen av Donald och annika med familj..

Så jag tror hon blev helnöjd!
Tack alla för gratulationerna!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nä, godis och film av Åsa och Sanna.

2009-08-13 @ 11:51:13
Postat av: Anonym

jaha :P

2009-08-13 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0