Ansiktsmålning

Jippo dag på torget imorn och jag har bokat upp mig över huvudet.
Först har jag en bröllops uppsättning på en tjej på förmiddagen och sen ska jag hoppa in för dennis och göra ansiktsmålning på barn på torget mellan 1200-1500.
Sen efter det ska man hinna mingla runt lite, hem o duscha, häva i sig lite alkohol och gå på trubbadurafton på gästis..

Ska bli en kul dag imorn iaf..


Nu sitter jag på studion och filosoferar..
kanske ska man leta upp ett nytt motiv till nya tattueringar.

Ni som har gaddat er vet ju att tattueringar är som droger.
Har man en gång gjort en vill man bara ha mer.

Så jag lär väl bli nya vandrande ink--kvinnan =)



Skämt o sido, nu ska jag ringa min kära mor.
Måste iväg o köpa knästrumpor tills imorn.

skolflicka - de e jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0