Dax igen

Dax att börja blogga igen.
Måste skriva av mig..

Jag vill bara springa rakt ut i skogen, falla ner på knä och skrika hysteriskt tills jag tillslut faller ner i gråt.
Bär på en sådan obeskrivlig ångest, känslor som bränner stora hål inuti min redan sargade kropp..

Jag springer och springer men kommer inte fram till något mål.
känns som om allt går runt i cirklar,
 och om jag försöker vika av och stanna upp så kommer vägen att bära rakt in i väggen.

Jag har ramlat itu en gång.
Har legat där och kämpat med att hitta alla pusselbitar.
Men jag upptäcker snabbt att det hela tiden fattas och försvinner bitar i mig.

Och nu du.. Biten mitt i mitt hjärta.


Var ska jag hitta all energi?
Och var ska jag hämta min kraft ifrån?
Jag känner bara ett enda stort jävla tomrum..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0